Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Marie - 7 april 2011 18:30

Vaknade kl 7 med en jävla ångest bara pallra sig upp och stoppa i sig en stesolid, sen göra kaffe och ge katterna mat och få i sig ett glas saftsoppa så jag kunde ta värktabletten för axeln/armen gjorde ont rejält. Förmiddagen förflöt med msn prat med Malin,B2 och Mary men ångesten gav sig inte riktigt kl 13 var det dags för gruppen, gick det i stormen så man knappt tog sig fram. När jag nästan var framme ringde min handläggare på Fk och berätta att hon pratat med Gunn tidigare på dagen om att jag skulle börja med nått mindre krävande projekt än det tänkta som krävde 10 arbetstimmar i veckan. Hörde inte allt hon sa i blåsten men får väl mera info av Gunn imorn, sen skulle hon på FK skicka hem papper på projektet så får se vad det blir. Sa att just nu är jag väl kanske inte i form för nånting.


Sen när jag kom till gruppen gick vi igenom hur "alla" vi var fyra där, mådde jag sa inte så jätte mkt för deras tjat om att "allt som sägs här inne stannar här inne" stämmer inte riktigt dom säger att dom inte för in nått i journalerna men dom pratar då med Gunn för hon har vetat saker jag bara nämnt i gruppen och nu visste min kontakt i gruppen sånt bara Gunn visste. Det tycker jag är dåligt. Visst bra att dom vet om saker men då kan dom fan säga att dom pratar med varann.


Hade maila Gunn imorse om att jag behövde mera stesolid och det hade hon skickat med min kontakt i gruppen så det var bra iafall. Men jag skulle hellre träffa läkaren fortare än den 20 och äta mindre stesolid än knapra dom mängder jag gör nu för att hålla mig själv under kontroll. Det är NÄSTAN men bara nästan så jag skulle gå med på zyprexa för att hålla mig lugn och ni som känner mig och vet min inställning till zyprexa förstår nog då hur illa det är. Men har jue inga mediciner hemma nu men finns jue andra sätt och skada sig på man lär försöka hålla sig undan.


Nu ska jag kämpa vidare med min fucking jävla näringsdryck ångesten står mig så långt upp i halsen att jag knappt får ner den så mat är inte att tänka på. Men fick iafall i mig en macka på gruppen. Om det inte blåste storm och var klass 2 varning ute skulle jag ta en promenad. Hoppas på mindre blåst imorn bitti efter Gunn besöket så blir det en rejäl promenad.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards