Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Marie - 9 april 2011 06:22

Jag hade ställt klockan på ringning kvart i sju.  Men vaknade halv sex. Försökte somna om en stund men det gick inte så gick upp och gjorde kaffe och svarade på sms jag fått av Amalia hon har varit vaken nästan hela natten så lär få hälla i henne kaffe det första jag gör när vi ses;)


Nu sitter jag här med mitt kaffe och lyssnar/kollar på min kära Mimikry dvd det var Längesen nu faktiskt. Ska se om dom två outfitsen jag valde mellan igår känns lika aktuella idag eller om det blir något annat när kaffet är urdrucket. Sen få i mig lite frukost och fixa hår och smink innan jag ska ge mig iväg. Måste tanka på vägen oxå. Dumma banken har dragit för visa och internetbank i natt grrr på dom.


Nej nu ska jag sörpla vidare på kaffet. Uppdatering om dagen kommer säkert ikväll=) och kanske lite bilder dock troligast i bdb=)

Ovido - Quiz & Flashcards