Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Marie - 18 april 2011 06:28

Min jävla arm dödar mig!! Vaknade kl 6 imorse av att den gjorde så ont så jag ville skrika och gråta igen. Ändå hade jag varit uppe i natt och tagit extra ipren när det började göra ont. Kan knappt flytta armen utan att ja grinar illa och vill skrika. Tagit morgon medicinerna redan fast jag ska göra det kl 8, jag står inte ut och vänta. Om dom inte hittar nått fel på röntgen nästa tisdag vet jag inte vad jag gör. Då får läkaren gå vidare med röntgen av själva armen. Ifall det inte alls kommer från nacken men även den gör iofs ont så. Kan inte lyfta nånting med den onda armen fören värsta smärtan lagt sig av tabletterna. Ska jag klia mig nånstanns med den amen får jag lyfta upp den med den andra armen.


Annars var gårdagen en rätt okej dag ångesten höll sig på sin kan fram till kvälls kvisten då kom den smygandes så jag tryckte bort den med stesolid och redan vid 17.30 ville jag gå och lägga mig sen vid 19 funderade jag på om jag skulle sova eller gå ut och gå men det blev sängen och sökord men släkte redan vid 19.30 och somna fort för jag hade dopat mig. Var ute och gick på dagen och köpte ost och förbi blåkulla. Idag ska vattnet vara avstängt här mellan 7.30 och 16.00 Tror jag gör så att jag går till psyk 9.30 som jag ska sen hem och är hemma till ja ska och få b12 kl 13 sen hämtar jag Ozzy och åker till Blåkulla så får han vara ute när det är fint väder så sitter jag på altanen där och zippar kaffe om det blir så fint väder idag. Tänker då Inte göra massa saker åt tanten.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards