Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Marie - 19 april 2011 07:24

Igår fick jag sånt sug efter att göra något när vattnet skulle vara avstängt hemma. (vilket det tydligen inte varit ändå) Men skit samma. Så jag lånade en peng av Mary och så drog jag till Falun och min kära  B2 först tog vi hand om hennes tvätt hon höll på med och jag diskade åt henne eftersom jag gillar sånt:p Så plockade hon med annat. Sen när tvätten var klar promenera vi ner på stan och gjorde ett ärenden B2 skuller fixa sen gick vi runt lite var in på Myrorna jag fynda ett baybaby Kitty Linne för 35 kr och en skit snygg tunika i XS som Passade lite tight men inte så länge till. Sen gick vi på hm för B2 hade present kort där. Hon köpte nya skor för hennes skor hon fått av mig förra året plågade hennes tår precis som dom gjorde på mig haha.

Jag köpte ett zebra läppglans för 9.50^^
Sen lalla vi in på Lindex för jag skulle prova om jag kunde ha deras  bhar igen eftersom mina skinnpåsar till tuttar krympt igen och det kunde jag:D var rea tag 2 betala för 1 så fick 2 för 99 kr. Sen skulle vi kolla på DIchemann eller hur det stavas om dom fått hem lila basket i min storlek men icket. Så vi gick in på gina en sväng hitta en kofta för 49 kr i S som var mega stor tom på mig måste vara X-tra Over Size:P


Sen vandra vi hem till B2 igen var in på Lidl och köpte energi drycker och så köpte jag rosor till henne hon blev jätte glad, tyckte hon förtjänade det. Försökte sno bild på dom men man fick inte sno bld i hennes bdb. Men dom var fina iafall=)


Sen sydde hon fast lite knappar i min jacka och vi satt ute och prata innan jag åkte hemåt vid 19 var in hos mamma och fick shopping lista på vad hon ville ha från dollar store. Sen hem och snabb tvätta nya kläderna så jag kan ha tunikan idag när jag ska till Ludvika med Sara och Sherwan=)


Nu ska jag berätta nått KUL oxå dom ringde från akademi kliniken igår oxå dom ska skicka hem remisser för proverna och jag ska fixa läkar intyget imorn och bara dom får dom två ska dom boka in operationen så fort kirurgen har en tid:D

Så hoppas remisserna kommer idag eller imorn så jag kan gå och lämna dom så dom får dom nästa vecka. Sen är allt i rullning. Hon skulle även ringa Uppsala och höra om dom fick överta dom pengarna för framsidan så jag slipper ligga ute med dom=)

Jäjj nu är det på gång!

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards