Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Marie - 8 juni 2011 18:54

Det finns en hel del som vill ut men jag vågar inte sätta det på pränt ens i ett låst inlägg för jag vet inte hur det skulle bli om det kom ut så det får stå i pappers dagboken tills vidare. Men jag vågar inte riktigt sätta mig ner och skriva det där heller. Tänk om det rymmer iväg och nån mer än Erika får veta det? Jag öppnade mig lite för henne för hon får veta det mesta om mig men bara det känns farligt. Jag är på taggig mark och trampar nu. Men det kommer gå bra, det ska gå bra jag har bestämt det.


Idag seg starta jag dagen lite smått sen bar det av ner till psyk för samtal med semester vikaren A-L för Gunn har semester nu, vi prata om lite allt möjligt, hon gav mig en komplimang som gjorde mig rörd, hon sa att jag sprider positiv energi runt mig och att det har märkts i gruppen jag varit med i, inget jag någonsin hört om mig själv. Men var kul och höra. Sen prata vi om när Malin kommer tillbaka och hon sa att hon visste att jag var en speciell patient för Malin då var det kört då börja tårarna rinna. Fuck vad jag saknat Malin det hära snart året hon varit borta. Hon har varit speciell för mig med för vi lyckades arbeta igenom mera saker och kkomma längre på bara ca ett halv år än alla andra behandlare gjort på flera år!

Men hon kommer inte tillbaka fören september så ett tag kvar, men kommer bli en omställning och uppdatera henne om allt som skett och mycket tårar kommer det nog bli men det är hon van vid.Sen bestämde jag och A-L att vi ska gå på apoteket på fredag när jag ska hätma meds för det var nått som behövdes och då tyckte hon vi skulle ta en fika oxå för hon var inte typen som alltid sitter på rummet,visste inte ens att vi skulle ha nån "tid" då för när vi planera in för sommaren sa jag en samtals tid i veckan. Men hon är najs så en fika med henne blir säkert trevligt=)


Efter psyk gick jag hem och satt och slöa och lata mig och käka lite till 15 tiden när Sara smsa och fråga om jag kunde hämta henne och Alex på Tre Kronor för hon orka inte cykla hem med honom i värmen så jag gjorde det. Sen satt jag av lite mera tiden innan vi bestämde oss för att gå ner på Lastella och käka Sara ville ha pizza och jag Gyros. Jag åt över halva gyros tallriken:D Bild bevis finns på bdb:p

Satt en stund i lekparken så Alex fick leka också. Och nu sitter jag med ett glas kaffe och bara slappar. Har tvättat en maskin tvätt framåt kvällningen också så alla favorit byxorna som är dom få som passar dessutom, är rena.


Små ångest men det ger sig med kaffe och lugnande. Nu gör jag nått annat kanske kollar på greys eller nej är Biggest Loser Uk om 55 minuter ser på det ist.


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards