Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Marie - 9 juni 2011 15:28

En ssk från Uppsala ringde för några timmar sedan och hade en operations tid åt mig:D Nästa torsdag läggs jag på operations bordet. Ska komma dit för inläggning på onsdag vid lunch. Det gick fort ändå när de väl vart bestämt:D Och jag är glad att jag gick med på återbudstid och kort varsel. För nu behöver jag inte vänta länge:D


Det känns kanon att det blir av om en vecka och ska bli så skönt och bli av med all "extra mage" jag släpar runt på. Synd bara att det inte blev runt om men det får fixas till senare.


Imorn ska jag oxå på nått intro möte med Samordnings temet ringde en männsika därifrån kort efter Uppsala ringt, jag sa att jag ska in för op och att arbetsträning inte blir aktuellt på några veckor men hon ville att jag skulle komma och få en presentation av det hela iafall. Så ska dit efter lunch imorn. Sen ska pappa firas för han fyller pensionär. Ska köpa present mella psyk och mötet imorn.


Och på lördag åker jag in till Crisse och går på stan en sväng med henne sen ska vi göra oss redo för ett krogbesök på kvällen, vi har skjutit på det så länge nu så nu ska vi ut och svänga våra lurviga och fira att jag ska opereras:D För närmsta veckorna efteråt lär jag inte göra många knop. Det ska bli najs:D Får jag dagarna och gå lite fortare. Ska även kolla efter nån tunika jag kan ha till tights för lär inte vilja ha byxor eller jeans kjol efter open och har bara en stretch kjol och inga slappis klänningar heller.


Nej nu ska jag dricka upp kaffe och näringsdryck och invänta pappa som kommer och ska borra upp mina cd-ställ=)


Ovido - Quiz & Flashcards