Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Marie - 10 juni 2011 12:05

Nu är dom ute och klipper gräset nedanför min balkong igen, det låter så fruktansvärt illa och jag förstår inte hur det kan ta så lång tid och åka runt på den dära leksaken just här utanför! Jag blir lika frustrerad varje gång och vill bara stänga balkongdörren men då får jag ingen frisk luft och jag tycker det tar flera timmar för dom varje gång dom gör det men egentligen tar det säker inte så lång tid.


Men nu ska jag inte gnälla om det:p Jag har varit och hämtat medicin idag och fikat med A-L som är en av två semester vikarier medan Gunn är borta. Vi pratade om inför open, men hon visste redan om att det blir op nästa vecka för jag träffade henne på Coop igår och berättade det och hon kastade sig om halsen på mig och kramade mig söt som hon är. Vi prata om vad som ska förberedas med mediciner och om att hon också har semester när jag kommer hem men att jag får träffa M istället då och kan ringa om det är något som hon sa "ifall du vill berätta hur det gick eller bara gnälla ifall det gör ont" Haha hon är så stört skön. Bra att man får ringa psyk och gnälla ifall det gör ont:P


Efter psyk åkte jag ner på coop med Sara så hon fick stor handla hon bjöd även på lunch på Charlies för dom hade mat hon ville ha. Jag åt lövbit med pommes men fick inte i mig så mycket fören magen skrek "FULLT" men det jag fick i mig var gott. Hon är så söt min lilla Sara som bjuder på mat titt som tätt det uppskattas verkligen. Nån gång ska jag gengälda det och ta med henne på grekisk kolgrill på Kapelbacken som hon vill testa! Men det får nog bli när jag är opad och hon har fött Allan. Nu har vi inte mycket tid på oss.


Imorn drar jag till V-ås och går på stan med Crisse och lunchar sen åker vi hem till henne och gör oss redo för en krog kväll:D Det ska bli super najs vi har planerat det säkert ett år men inte kommit ut så nu passar vi på och tar det och firar min op:D Sen kommer jag hem på söndag och på måndag blir det bad i Avesta med Sara,Shero och Alex sen ska bara tisdagen gå och på Onsdag åker jag till Uppsala:D Så dagarna kommer nog gå fort:D


Nej nu ska jag dricka mitt kaffe=)


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards