Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Marie - 29 juni 2011 15:15

Igår spenderade jag större delen av dagen liggandes och sittandes i soffan med datorn och lite CSI. Försökte få lite gjort här hemma men orkade inte mycket åt gången. På kvällen tog jag en micro promenad runt halva ringvägen tog 10 minuter och räckte alldeles lagom men var skönt och få röra lite på sig iafall=)


Idag hade jag tid för först medicin hämtning 10.30 och efter det sår omläggning på FLE 11.00 vilket jag sa till M.N på psyk när jag ändra tiden igår för att slippa springa hem emellan haha springa ja....lunka, när jag kom dit sa hon att jag behövde på apoteket sa att det inte fanns en sport mössa att jag skulle hinna ner dit få ut det som skulle vara och tillbaka och få delat sen till FLE till 11. Men som tur var hade jag kvar av Concerta som var det som behövdes så det räckte till fredag så då ska jag och M.M som jag ska träffa då under lite mera tid, gå ner på apoteket då. Så fick medicin lunkade vidare till FLE hade lite mera tempo i benen idag än igår, ändå tog promenaden till psyk en kvart ist för 5 minuter som i vanliga fall:p


På FLE la en ssk om såren hon tyckte dom flesta hade läkt bra så behövde bara omläggning på naveln och tre ställen till, tejpen på ärrena ska sitta tills den lossnar så den gjorde vi inget med. Sen vart det bara att sitta och vänta tills läkar tiden var dags, läkaren var sen som dom alltid är där, men när jag väl kom in var han så trevlig så det gjorde inget=) Han kollade på mitt lår men trodde vätskan skulle försvinna av sig själv eftersom så mycket redan försvunnit ut med toa besök sen i måndags kväll. Sen ordinerade han nya järn prover eftersom dom förra inte går och lita på efter mina äventyr nu. Men var försent för att ta dom då för såna lär tas före 10 så får gå ner imorn igen eller på fredag innan psyk. På vägen hem gick jag in på Servus och handla lunch och en cola och böt in min vinst triss mot två nya, vann 25 x 2 igen. Verkar vara det ända jag vinner, när kommer dom stora pengarna?:P


Efter jag ätit min lasagne jag köpte har jag legat och vilat och kollat på CSI nu blir det tv och kaffe och slöa ska ta tag i disken sen hatara och ha disk stå.Men den kan vänta en stund till.


Bokade nyss biljetter till Umeå Mary och Saari har förlovnings fest den 8/7 så åker upp den 7/7 och hem den 14/7 om inget händer. Har ombokningsbara biljetter för säkerhetskull, men till nästa torsdag borde jag orka åka och vi behöver jue inte flänga runt som tokar där uppe. Ska bli mys och träffa dom igen och alla pälsbollar, speciellt UffePuffe=) Sen se kattungarna även om dom inte är så mycket ungar längre men har jue bara sett dom på kort.


Nej nu ska jag göra mera kaffe och läsa i min Allas som kom idag. japps Tanten prenumererar på den numera;)

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards