Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Marie - 17 juli 2011 15:56

Idag sov jag ända till 11. Var jätte trött tidigt igår typ vid 20.30 Men när jag la mig vart jag klar vaken och kände att jag inte skulle kunna somna, så gick upp och tog en extra 10 mg cicordinol och en nitrazepam. Somna efter ett tag och vaknade inte fören 6.30 första gången och behövde gå på toa. Maria hade varit ut med Puffen redan vid 20 igår kväll för hon var så trött och trodde hon skulle vakna tidigt. Jag vaknade till nån mera gång under morgonen och konstatera att hon fortfarande sov men det gjorde Puff oxå så var väl inte så bråttom. Sen vid 11 började han vakna också så jag väckte Maria och då blev det fart på Puffen så vi gick upp och klädde på oss och gick ut. Sen sega vi till Sommarkrysset reprisen med kaffe och efter det gjorde jag spagetti och köttfärssås med kantareller och vi åt. Det var gott blev riktigt mätt och fick över till matlådor som jag strax ska ställa mig och göra i ordning.

Bara slappat med dator,tv och kaffe idag. Blir nog så resten av dagen också.


Imorn ska jag hämta medicin kl 9 sen framåt lunch drar vi in till V-ås och plockar upp Crisse för en tur på stan och framför allt New Yorker,Maria har jue inte varit där sen förra sommaren när hon var nere så hon behöver ett besök där och jag behöver alltid ett besök där även om jag kanske inte hittar något:p Men ska försöka hitta mjukis byxor för har två par som sitter okej resten får jag gå och dra upp trots att jag knyter åt dom så mycket det går så glider dom ner när jag går. Men har dom inga bra där blir det en sväng in på Ica Maxi dom brukar alltid ha bra som jag brukar köpa. Har ett par därifrån i XS som sitter bra men dom har Maria lånat just nu så går med ett par i M som jag får dra upp. Har ett par gråa oxå men dom har inge mudd vid fötterna så dom är irriterande och jag trampar lite på dom. Sen är inte gråa riktigt min grej, dom ska helst vara svarta:P

Ska även köpa ny burk med Hårform mina är nästan slut. Dom tabletterna är verkligen skit bra håret växer mycket fortare:D


Nej nu ska jag sätta på ny omgång kaffe den förra är slut. Illa illa!

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards