Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Marie - 18 juli 2011 20:06

Imorse ville jag inte alls vakna när klockan ringde strax efter 8, hörde hur regne smattra mot fönstrena. Jävla regn väder när jag ska och hämta medicin idag igen, regna i fredags också jue! Så vi tog bilen för Maria skulle på apoteket också så skulle vi på Servus. Puff fick kissa mellan pauserna på ställena,han vill helst inte vara ute i regnet heller så. Sen hem och äta frukost och dricka kaffe och göra oss redo för V-ås när vi bestämde oss för att åka tidigare och gå in på Ica Maxi så jag kunde köpa nya mjukisar i mindre storlek fick jag sms av Crisse att hon inte kunde hänga med för hon hade sån hemsk huvudvärk. Så vi åkte in och tog stan först. NEW YORKER för fan:D Det var Massa rea där. Jag hittade två par baggy jeans ett par blåa och ett par gråa och tre toppar. En prickig tub topp velat ha en prickig länge och den var på rea:D Sen en annan söt topp och en med Betty Boop. Två av topparna fick jag ta S på :O Kunde haft det på den tredje också men ville ha en slapp så tog M. Hittade ett par "vanliga" jeans på neder våningen fanns i w 32 och 33 tog 33 tänkte att jag kaaaanske kunde komma i dom eftersom jag har w32 på HM jeans men jag trodde New Yorkers byxor var mindre i storlekarna. Baggy byxorna jag hitta där uppe fanns bara i w31 så chansade HAHA säger jag, alla tre var förstora dom i 33 var över 1 dm för stora i midjan. Baggy byxorna kunde jag ha i w29 men då satt dom inge skönt på låren så tog 30 för dom gick och knyta i midjan också. Ska bli skönt när jag fixar låren senare i höst också så byxor passar bättre. Men mina höfter är ganska breda så kommer nog få det jobbigt ändå. Men lite lättare. Men är nöjd med dagens fynd där=) Slänger in lite bilder längst ner sen.

Vi gick in på Life och köpte Hårforms tabletter både jag och Maria, dom får håret och växa som fan skit bra piller! Sen skulle vi gå och käka på Gränden dom har underbar fläskfile med pommes och bea. Men Gina Tricot hade slut rea såg vi så vi kika in men hittade inget. Så blev mat och lite kladdkaka men vi fick inte i oss allt fast vi delade så blev mat sen en tur på Panduro för Maria skulle handla lite. Eller jo vi han in på Rock Zone också, dom hade massa rea, jag hittade inget men Maria hittade en snygg väska=) På väg mot bilen var vi in på Lindex men jag hittade ingen bh som föll mig i smaken på rean tyvärr, orkade inte kolla så noga heller. Kanske tar det i Avesta imorn. Sen på vägen hem stannade vi på Maxi, fick mjukisar och trosor, JAG har köpt trosor i 36/38 som passar :O Och snygga färger var dom lila och turkosa:D Var ett par vita i packen också men dom fick Maria, vita tröjor kan jag gå med på men inte vita trosor:P


Nu kommer lite bilder då på kläderna jag köpte på New Yorker:

      Byxorna är inte så jätte baggy men dom var sköna och snygga så dom kommer nog bli favoriter=) Vet att jag har nån stor knöl på vänster sida på magen men vet inte vad det är. Ska fråga kirurgen när jag ska tillbaka till Uppsala i Augusti om den inte försvunnit. Känns inge konstigt iafall så inget jag tror jag behöver kolla upp är nog bara svälld.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards