Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Marie - 25 juli 2011 19:55

Dagen har varit sisådär den började bra men sen har det känts som den gått utför.Vaknade fem minuter innan tele tiden hos barnmorskan gick ut kastade mig på telefonen för att boka tid för p-spruta dom hade inga tider på två veckor så ska få den hos distriktan imorn när jag får b-12 sprutan. Sen åkte jag över till Avesta för att lämna in min sko på lagning som hade en trasig dragkedja, kostar 200 att få den bytt men det är det värt. Skorna var billiga på tradera förra året och köpa nya såna skor skulle kosta minst 600. Och jag tycker om dom massa bara inte tagit mig till skomakarn på evigheter eftersom  närmaste är i just Avesta. Var in på Lindex och kollade efter Bh oxå men dom hade inge kul så chansade på att kanske kunna ha D kupa på HM och det kunde jag! så hittade två st för 129 kr st gillar när man kan få Bhar för såna priser när man är van och köpa för typ 400 st minst på Changes förut. Köpte faktiskt en vit med matchande trosor:P

 Sen hade dom jeans för 99 kr på Ordinarie pris orkade inte prova så chansade och tänkte att jag får byta på torsdag när jag hämtar skon om dom inte passar men dom passade ,kunnat ha en storlek mindre i midjan men då hade nog inte låren passat. Dom var skit snygga-nicka- köpte ett par svarta tights oxå för alla mina är så stora, dom var nästan små men dom får duga, töjer kanske ut sig.


Sen när jag kom hem slö surfa jag och drack kaffe innan det var dags och gå ner och hämta medicin innan pappa hämta mig och vi åkte till Köping och hälsa på mamma. Hon har insett själv att hon bör in på Soliden tex efter hon är färdig behandlad i Köping, så pappa ska ringa till människan på kommunen han pratade med i fredags imorn. När vi kom hem var vi in på Servus och handla sen när jag kom hem lagade jag lite mat med Wilmas hjälp:p Åt kollade ett CSI avsnitt och kände hur ångesten var i antågande så jag tog en cicordinol och gick ut och gick 3.5 km i snabb tackt kom hem svettig och dan och tog en dusch nu sitter jag i pyjamas med kaffe på bordet och slö kollar på Lotta på Liseberg ska svälja ner kl 20 medicinerna och hoppas på att jag får sova utan sömnpiller i kväll. Blir för många kväller i rad annars. Ska höra med Gunn på fredag om hon tror att Seroquel kan vara ett bra sömn hjälpmedel för mig ist för att ta nitrazepam så ofta. Men inte så bra med två neuroleptika heller och vill INTE byta bort cicordinol som funkar så grymt bra på ångesten.


Får se när folksam får tummen ur och betalar ut mina pengar. Orolig att dom inte fått brevet för jag använde ett frimärke från ett annat brev som var ostämplat. Ska nog ringa imorn och höra om dom fått pappret och om det är på gång skönt och veta. När det är inkommet ska jag köpa ny dammsugare för sladden är cp på den skit högen jag har och även om det går och nödlösa så vill jag ha en bättre så det blir roligare och dammsuga:P Sen behöver jag ny mp3 för min håller på ge upp. Men nån jävla smartphone vill jag inte ha även om min tele börjar bli skraltig blir det nog en ny med KNAPPAR:P


Nej nu ska jag dricka kaffe och drömma vidare om en dejt med han den dära.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards