Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Marie - 26 juli 2011 18:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 26 juli 2011 14:52

Rubriken beskriver hur jag känner mig idag. Vet inte varför men idag är en blä dag. Var ner på familjeläkarna hos DSK på förmiddan och fick min b-12 spruta och p-sprutan. Sen var jag till pappa och han fixade tutan på min bil så nu har jag tuta igen. Sen åkte jag ner och handla lite men orkade inte åka till Röda Korset som jag tänkt och lämna in påsen med kläder. Åkte hem värmde rester från igår och käkade sen har jag tittat på två avsnitt CSI men har inte riktigt ro till det heller pausar titt som tätt och kollar qx som pinglar lite face och går ut och röker emellan åt. Har en gosig Wilma som kommer och går men hon envisas med att kloa mig i låren och det gör ont så nu ligger hon breve mig ist. Får se vad jag ska sysselsätta mig med resten av dagen. Imorn eftermiddag ska vi iafall ner till Köping och hälsa på mamma igen. Vi åker varannan dag men snart får hon nog komma hem till Soliden trodde hon idag. Enklare och hälsa på då. Sen imorn kväll ska vi upp till Falun på crusing tyckte pappa. Ganska skönt och ha något och göra och slippa sitta och tänka så mycket även om jag blir trött av att vara i farten.

Men natten som var sov jag ganska bra iafall och utan sömntablett skönt nog. Men vakna vid 23.15 och var uppe och virra och visste inte riktigt vad jag gjorde men somnade om.


Nej nu ska jag röka igen, tänkte försöka sluta igen men svårt när oron i kroppen lugnas av det. Annars har jag jue lätt för att sluta men röker inte så mycket iafall.

Ovido - Quiz & Flashcards