Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Marie - 7 augusti 2011 11:30

Imorn ska jag börja på samordningsteamet, rejält nervös redan och drömde igår natt att jag försov mig och vakna flera gånger och kolla på klockan och trodde det var måndag. Vet inte  vart jag ska gå när jag kommer dit eller om hon som jag haft möten med där möter mig om jag ska vara med på nått grupp möte redan imorn eller om jag bara ska göra upp schema med personalen. Och jag HATAR att inte ha kontroll på vad som händer. Det skrämmer mig mest. Att inte ha läget under kontroll och veta att då och då sker det och det. Hoppas jag lyckas ställa alarm på den dära jäkla nya mobilen bara så jag kommer upp också. Och så ska man hitta nått och ha på sig och gå dit och komma i okej tid jag som alltid är ute i så god tid. Usch vad nervös jag är.


Och idag regnar det igen, får se om det slutar på eftermiddan så jag kan gå upp till mamma en sväng. Har kikat på lite CSI men nu har jag paus och kikar på reprisen av Sommarkrysset la mig innan det var slut igår för ångesten var inte nådig så fick slåss mot den med dom medel jag hade. Löser sökord och dricker kaffe nu. Men blir nog mera CSI snart, beställt en till säsong idag som också var billig, resten får vänta tills dom sjunker lite i pris, så beställde jag 5 säsonger NCIS har första redan och det är också bra skit och titta på och är skönt och ha flykt på dvdn och ta till när man inte orkar göra annat eller behöver fokusera på något.


Nej nu ska jag fortsätta med Sökord och kaffe.


P.S Låst inlägg skrivet.

Av Marie - 7 augusti 2011 11:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards