Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Marie - 8 augusti 2011 19:00

Imorse var det svårt och vakna för jag fattade inte att det var väckarklockan som lät måste nog byta signal på den, men jag vaknade iafall och kom upp och gjorde mig i ordning och kom ner till Samordningsteamet i tid, även kallat FNS så jag använder mig av det ist kortare och enklare. Jag hade bara inskrivning med i fyllning av div papper och rund tur idag. Ska gå där måndag och torsdag förmidddag fram tills gruppen på psyk börjar 1/9 då ska jag gå på FNS måndagar och psyk gruppen torsdagar så ska vi köra så en månad sen se hur det funkat. Kan inte påstå att jag är så klok på vad vi ska göra. Nån sorts gruppverksamhet och sitta i grupp och disskutera som jag fattat det för att vara sysselsatt sen komma vidare med skola eller praktik. Men ska först få in rutin på att ha något och göra. På torsdag ska jag vara där redan 8.30 förstår inte varför för började inte ramla in folk där idag fören 9 men folk var kanske sega första dagen,var en där när jag kom. Får se hur det känns med det dära efter torsdagen.


Efter mötet där gick jag till psyk och fick medicin och remiss för leverprover i och med nya medicinen.Men var helt slut efter FNS så orkade inte ens gå den lilla biten bort till labb och ta prover idag så vinglade hem och ramla ihop i soffan framför CSI tänkte flera gånger under förmiddan att jag skulle ta mig ner till labb men var skakis och helt matt all uppbyggd ångest inför mötet idag rann nog ur och gjorde mig slut. Sen visste jag inte om detta var sånt prov som måste tas före lunch när dom skickar prover till V-ås eller om man kan ta det hela dagen så bestämde mig för att ta det imorn förmidda och gå upp till mamma med tidningen på engång fast det inte är besöks tid där då.


Vid 16 tiden tog jag mig iafall ner på apoteket för att hämta katt p-piller men dom hade inga hemma fören imorn så lär ner igen då. Handlade också så nu har jag grejer hemma så jag klarar mig ett tag.

Kom hem och kollade ett CSI avsnitt till och åt en bit brie ost dom hade 1 kg ost bit för 50 kr på coop så slog till, SÅÅ gott. Sen tog jag mig till slut ut på en promenad blivit alldeles för dåligt med såna på slutet så får skärpa mig nu. Måste röra på mig mera även om jag inte orkar och bara vill ligga i soffan eller sängen. Får vara hur depp och trött som helst ska jag äta måste jag röra på mig!


Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och lägga mig i soffan och vänta på Lotta på Liseberg orkar inte sitta upp helt skakis igen.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards