Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Marie - 14 augusti 2011 09:56

Dagarna går framåt med lite hemma fix och massa CSI, igår förmiddag tog jag mig ner på coop och apoteket, hämtade näringsdrycker och handlade rejält när jag ändå hade bilen. Annars går jag oftast när jag handlar om jag inte ska ha så mycket eller tunga saker. Sen när jag kom hem tog jag tag i och böt sängkläder som jag skjutit på i flera dagar. När jag satt och glodde på tv sen så ringde mamma och sa att Mormor och Edith skulle komma på eftermiddan om jag ville komma och träffa dom. Sa att vi fick se hur jag skulle göra. Just nu kan jag inte planera in nånting och göra innan jag verkligen gör det för jag vet inte om jag orkar göra saker senare. Men jag gick dit sen ändå och satt där med dom några timmar och fikade. Men sen gick jag hem och på vägen hem fick jag världens paranoja och tyckte alla stirrade på mig som jag mötte både till fots,cykel och i bilar och att folk i hus satt och stirrade på mig, var så paranoid så jag nästan sprang för att komma hem så fort som möjligt, hade mp3 spelaren på men var så uppslukad av paranojan att jag inte hörde musiken. Kunde inte komma hem fort nog och få låsa in mig och ta lugnande och krypa upp under filten i soffan och sätta på CSI och fokusera på något annat, tog flera timmar innan det lugnade ner sig sen la jag mig redan vid 19.30 för jag orkade inte vara vaken och var så orolig så jag behövde lägga mig under bolltäcket sen orkade jag inte gå upp, och sov ända till 8 nästan imorse. Jag sover mycket just nu men kan inte sova på dagarna så blir tidiga kvällar istället. Och massa CSI tittande på dagarna för att fokusera på annat.


Antar att det är Valdoxan som spökar med insättnings symptom delvis men det borde börja gå över snart när jag börjar närma mig 2 veckor med den. Kanske blir lite piggare också och orkar göra mera saker och kan planera in saker. Känner inte alls för att gå på FNS imorn men det går säkert bra bara jag kommer upp och dit imorn. Men blir mycket springande runt imorn först dit mellan 8.30-11.30 sen psyk kl 13 sen ner till FNS igen kl 15 och göra handlingsplan. Inte för att jag riktigt vet vad jag vill ha ut av det än men dom kanske kan komma med ideer. Jag vet mest långsiktiga målen som arbetsträning men det dröjer väl lite tills jag kommer dit.


Nej göra mera kaffe och slöa vidare med ett CSI avnsitt eller Nyhetsmorgon i väntan på Sommarkrysset eftersom jag inte såg det igår.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards