Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Marie - 2 september 2011 23:36

Inte skrivit på nån dag igen men har inte haft mycket och skriva om. Mest slöat runt hemma och cyklat en del på motionscykel, försöker avverka mellan 5 km och 1 mil om dagen. Och gå lite promenad oxå. Skönt och röra på fläsket, och perfekt att kunna göra det inne om jag inte orkar mig ut.


Igår var första träffen för terminen på muppgruppen på psyk, vi gick igenom schemat för terminen,gick en promenad och fikade sen satt vi mest och prata strunt. En del studiebesök och info från div människor denna termin skönt att det ligger på eftermiddagen så jag slipper upp tidigt och försöka bli människa och få min hjärna och funka. För min hjärna vill inte riktigt hänga med före lunch har jag märk trots kaffe. Måndag förmiddagarna på FNS är riktigt jobbiga när jag ska lyssna på folk som pratar och fatta vad dom pratar om men jag vänjer mig väl.


Imorse fick jag gå upp vid 8 för jag skulle vara hos Gunn 9 hade inte direkt nånting och prata om förutom gröten i huvet jag känt av sista tiden, sen prata vi katter och hur dom märker av hur man mår. Så mycket hade jag och ta upp med mitt gröthuve. Men på torsdag har vi vårdplanering med Malin för då är hon tillbaka:D Ska bli skönt och börja samtal med henne igen men kommer nog få jobba en hel del med KBT eftersom hon är klar med sin den utbildningen nu. Men det kan nog vara nyttigt. Om jag kommer på vad som behöver jobbas med.


Sen idag gjorde jag inte mycket, kollade lite friidrott, hälsade på Ozzy på Blåkulla och cyklade 1 mil innan jag gjorde mig i ordning och gick till Kapellbacken och åt grekisk buffe med Sara och Sofie det var gott men lite dyrt med tanke på hur lite jag åt men ibland får man unna sig sånt fast man äter bra mycket mindre än man borde göra på en buffe. På vägen hem gick vi förbi tre kr och sa hej till Shero. Sen fick jag för mig att bli rödhårig igen om Servus hade blekning har mörkröd/vinröd toning kvar, och självklart hade dom blekning så nu har jag blekt ner håret ikväll och ska slänga i toningen imorn när jag vaknar, men håret blev inte så mycket blekt fast jag köpte L1++ blekning. men det kommer nog bli rött så det räcker.


Nu ska jag dricka upp min grogg sen försöka sova fast jag inte är direkt trött än.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards