Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Aj aj i axel och ultraljud

Av Marie - 14 december 2011 03:58

Vaknade kl 3 av att min vänstra axel gjorde så ont att jag ville gråta. Gick upp och leta efter naproxen men hade slut på dom så fick bli en 1gram panodil och  en stesolid. Sen tänkte jag försöka hålla mig vaken tills jag ska till psyk vid 8 så jag kanske är trött när jag kommer därifrån och kan sova. Ska jue fasta från 9.30 inför ultraljud av gallan 17.30 ikväll och att varken få äta eller ens dricka vatten på hela dagen kommer nog bli tufft så tänkte försöka sova bort de. Gäspar lite nu men är inte direkt jätte trött. Gjort en mugg kaffe och hinkat vatten. Får fylla på förråden nu när jag inte får dricka sen haha. Pappa är snäll och kör mig för jag ska nog Inte köra bil efer en hel dags fasta lär vara lagom yr och vmmsig. Blir cafeterian och mat direkt efter ultraljudet. och KAFFE. Ska dricka så mkt jag orkar nu innan haha. Ladda koffein depåerna. Sitter här i soffan med musik i öronen och en sovande  Zelda breve mig. Tror det bara är skit på tv nu men ska nog kolla vad det är. Kanske är nått man kan lata sig till för på nätet är det dött:P


Förstår inte att folk sover den hära tiden;) så hära snygg är jag 3.45 på morgonen:P

 


Nu ska jag kolla tv tablån och kankse lägga mig och halv sova framför nå skit på tvn med Zelda.

 
 
B2

B2

14 december 2011 14:11

hoppas det går bra idag =)

http://myplacetofeel.bloggproffs.se

Marie

15 december 2011 17:08

Det gick bra igår hon såg inga fel eller gallstenar. men bloggplatsen har muppa sig och skickar inte ut mail när jag får kommentarer så jag missar att jag fått när jag inte tänker på att logga in och kolla=(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards