Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Marie - 12 januari 2012 07:15

Nu kommer ett inlägg med gnäll om min vikt,den jojjar verkligen upp och ner och jag försöker hålla maten äter knappt nå skräp eller godis ändå vägde jag 75.4 i måndags och idag 79.3 Har ätit riktigt bra dom hära dagarna. Visst jag dricker enorma mängder vatten men jag springer ofta på toa oxå så det borde inte samla sig  kroppen tycker jag?

SÅ frustrerande när man håller sig och äter bra och rör på sig och sen går upp flera kg på några dagar. Nu VET jag att man inte ska väga sig så ofta så får ta en ny dust med vågen på måndag när det gått en vecka. Men jag blir livrädd att hamna över 80 igen det är min stora Fasa. Idag får det nog bli kaffe vatten och shakes för att lugna ner mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards