Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Marie - 14 januari 2012 07:05

Ja då var jag ensam igen, gjorde slut med Linda i torsdags kväll så igår fömiddag hämtade hennes mamma henne och djuren. Jag vill inte gå in så mycket på varför det tog slut det är mellan oss men jag kände att det inte funkade och jag inte hade rätt känslor så mycket kan jag säga.

Och jag trivs nog bäst ensam med mina missar ändå. Om jag inte hittar den perfekta pusselbiten som fattas mig. Men jag har inte bråttom med det. Detta var ett försök till något som inte blev som det var tänkt och ibland förhastar man sig från ena eller andra hållet och bara slits med. Jag ska ta det lugnt nästa gång jag inleder ett förhållande och lära känna personen ordentligt först och dennes vanor och beteenden.


Igår kväll somna jag före 17 vakna ett par gånger och var upp sen vakna jag 20.30 såg The Voice och slö glodde på lite annat på tv sen sov jag till tio  i sex imorse. Nu ligger jag i sängen med dålig tv och datorn och pratar med Mattias på MSN.den ända  förutom jag som är vaken nu;)


Nästa vecka blir fulltecknad tänkte att jag SKA ta mig iväg på FNS på måndag, fri tisdag, Onsdag FLE och följa upp magen. Torsdag tåget in till V-ås och träffa Jessie och hennes lilla Leah<3 Fredag Blg och möta upp Erika och shoppa i kupolen och sen följer hon med hit och stannar en vecka:D


Nej nu ska jag avsluta hära och göra mera kaffe och en macka med kaivar som Mary kallar det;)


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards