Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Marie - 15 januari 2012 09:01

Jaha jag hade veckan planerad för mig men så blev de lite ändrat, hade bestämt mig för att verkligen gå på FNS imorn men så berätta Ida att det inte är något.Tack Ida för att du sa det för personalen har jue inte hört av sig och sagt att det inte är nått!

Sen på eftermiddagen ska  vi ha nätverksmöte jag Malin och mamma för mamma vill veta mera hur läget är och vad hon kan göra.

Tisdag blir lugn så kommer nog gå en promenad och kolla på CSI NY. Sen på onsdag ska jag till magläkaren se vad han säger sen vi såg sist.

På torsdag ska jag ta tåget in till V-ås och träffa fina Jessie och hennes lilla Leah=) Shoppa lite och fika/luncha och prata och bara umgås.

Sen på fredagen ska jag åka till Borlänge och möta upp Erika för seriös shopping på kupolen ska bli intressant och se deras New Yorker butik. Sen följer hon med hit och stannar en vecka:D Det ska bli awsome.


Psyket spökar och tankarna är inte där dom borde vara men jag hanterar det med lugnande och prata med vänner.

Efter nyhetsmorgon ska jag gå och posta ett paket till Mary med en tröja jag köpte  förra året som hon så fint hinta att hon ville ärva eftersom jag aldrig använder den:P

Nu ska jag fortsätta msna med fina Erika<3

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards