Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Marie - 31 januari 2012 10:57

Satt rakt upp och ner och lyssna på musik och prata med Panicbabe när ångesten bara slog till pang på sådär. Fy vad jag hatar när det blir så helt oförberedd. Tog en halv stes och fokuserar på att jag ska ner i  tvättstugan om 10 minuter. Hoppas spöktvättaren är klar med sitt i torktummalren tills dess. Jag la i min tvätt innan min tvätt tid började för det var ingen som bokat på tavlan men nån hade tvätt i tummalren. Och vet inte om vi har som på en del andra ställen att man får torka en timme in på nästa tid. Men då får jag väl vackert vänta med att torka mitt eller så sliter jag ut den som tummlars tvätt när dom inte bokat på tavlan haha. Jag kan vara riktigt evul om jag vill;)


Fy fan ska skriva lite i psykblocke om ångesten så jag kommer ihåg det till måndag.


Av Marie - 31 januari 2012 08:37

Blev ingen party uppdate varken i söndags eller i går men nu kommer den:p


Vi hade skit kul före men väl på krogen var det ganska trist, innan drack vi groggar och vin, ja eller Crisse drack vin jag höll mig till bacardi appel groggarna gick åt nästan en hel sjuttis och då drack Crisse En grogg sen jag resten haha. Men kul hade vi och lagade mat och lyssnade på musik. Crisse och Peter har skaffat en valp en gråhund/jämthund mix sååå söt bara fyra månader än. Bjuder på en bild på henne och Crisse=)

 

Såå söta båda två<3


 Sen när vi gick ut spana vi in nya pockolocko först men var kasst med folk och inge drag så vi tog en öl för Crisse och en cola för mig sen gick vi vidare till BMB vårat trogna ställe var lång kö för att komma in sen när vi kom in stod vi i baren skit länge för att få beställa prata med en trevlig kille men till slut gav vi upp för att få beställa och medan vi stod i baren spela dom faktiskt några kända låtar men när vi kom ut på dansgolvet var det bara skit så vi gick och kolla andra dansgolvet men lika mkt skit där så vi dana på stora ett tag men vid 1.30 gick vi till Mc D och käka lite innan Allt krogfolk anlände sen åkte vi hem och slöa lite innan iafall jag däcka nångång efter 3 vakna 6 sen men vägra gå upp då så lyckades somna om till 10 men då gav jag upp och kollade på tv tills dom vakna vid 12-13 Vi satt och prata ett tag och gosa med hundarna innan jag gav mig iväg hemmåt. Fick ta en påse med varmvatten med mig för att komma in i tanklocket försökte komma in i det på lördagen för att tanka men det var helt fast fruset.

Men dörrarna fick jag upp utan problem på söndagen tur nog.


När jag kom hem däckade jag i soffan kände av bihålorna och halsen lite men lite värktabletter och på pencillin kuren igen så börjar jag komma på banan igen. Idag ska jag tvätta mellan 11-14 sen hjälpa Erika flytta lite kartonger och passa anton medan dom bär kartonger för jag kan inte bära med min trasiga axel. Men får köra lite i min bil oxå Ska bara plocka ur den dära jälva hundburen ur bilen på blåkulla.


Nej nu ska jag dricka mitt kaffe innan det kallnar helt och göra i ordning tvätten så det är klart.

Ovido - Quiz & Flashcards