Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Marie - 2 februari 2012 06:35

Jag tar fan den ena sjukan efter den andra. Nu är magen ur funktion oxå. Bott inne på toa halva natten. Har lätt sår i röven nu. Ibland vore det fan skönt och kunna spy bara lite:P Men håller mig hemma från FNS idag ifall jag måste springa på toa. Inte säkert jag är "sjuk" kan vara min mage som bara ballat ur men vill inte ut iafall om jag måste på toa fort. Får se om jag är fit for fight i eftermiddag när det är tänkt att jag ska till Ludvika med mamma och pappa. Annars kanske jag kan trycka i mig lite stoppande piller men känns bäst om jag får ur mig så mycket som möjligt först.

Mår iafall inte lika illa idag så var nog något som behövde ut.


Jag blev inte så mycket till flytthjälp åt Erika igår för jag mådde så illa och hade ont i huve men dom fick fri tillgång till min bil och ska låna den lite idag på FM oxå. Skönt och kunna "hjälpa till" på nått vis när man inte kan bära saker.


Nej nu ska jag besöka hemlighuset igen.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards