Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Marie - 11 februari 2012 08:14

Somnade innan The Voice var slut således missade jag QX-galan vaknade 22.30 men orkade bara inte hålla mig vaken och se resten. BITTER? Jag? Nej nej inte alls -surar i ett hörn- Men så blir det när man häller i sig 50mg theralen för att hålla sig lugn. Men är väl iofs bättre jag sover och mår okej än ligger och det vrider sig i magen och huvet plågar mig. Men still, bitter. Det är jue den ända galan av alla som går som jag Vill se. Men men nu är det som det är.


Idag ska jag tvätta mellan 14-18 varför tog jag inte passet 11-14 när det var ledigt? Nu var det bokat. Jaja får tvätta senare. Så ska jag dammsuga,skura badrummet och spis och köks bänkar, damma tänkte jag mig. Hinner börja innan tvättiden sen fortsätta medan jag tvättar. Hur lite lust jag än har så Ska det göras. Ska snart riva ur sängkläderna ur sängen så dom är redo för tvätt. Sen har jag en full tvättkorg kläder. Gardinerna som ska tvättas får kanske åka med oxå eller så får dom ligga och skämmas i tvättkorgen tills det är dags för handduks tvätt.


Nu ska jag göra mera kaffe, ska faktiskt göra perkkaffe för att snåla på mitt snabb kaffe. Sen fixa nån frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards