Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Marie - 12 februari 2012 09:05

Mornarna brukar vara min bästa tid, ångest fria och njutas med flera muggar kaffe. Men nu har ångesten redan kommit och jag har fått stoppa i mig några små rosa. Jag hoppas den backar igen och låter mig vara i fred. Idag har jag inga stora planer, cykla och glo på tv. Orkar inte ta tag i nått annat och tvättade och städade igår. Får se vad mina knän säger om att cykla, fick tillbaka mina keramiska knäskydd av pappa igår för jag kom på att han fick låna dom för flera år sen när jag inte behövde dom längre. Dom tar inte bort all smärta i knäna inte heller naproxen men det känns lite bättre.Kanske ger mig ut på en promenad om bihålor och hals går med på det, igår gjorde dom inte det. Börjar känna av hals ont så gör ont och andas med munnen i kylan och andas jag med näsan ilar de i hela huvet och bihålorna.


Nej nu ska jag prata vidare med fina Jezzie och dricka lite mera kaffe ihop om att ångesten försvinner.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards