Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Marie - 13 februari 2012 13:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 13 februari 2012 12:43

Den dära jävla ångesten vägrar släppa taget idag. Piller av tre sorter i max dos och bolltäcke till trots. Tur att jag ska ner till psyk halv två så jag får prata igenom allt med Malin och gå igenom ångest schemat jag gjort sen förra veckan. Och prata om i tisdags. Känner mig farligt nära att göra en repris av det får se vad hon säger om det. Ska kämpa emot allt jag kan. Göra allt jag kan för att inte falla.


Av Marie - 13 februari 2012 07:49

..jag säger fan upp mig för tillfället, vakna med ont i axel.knän och huve. Och uppe på det skenande ångest. Så var bara att peta i sig piller mot båda delarna och sätta sig med en mugg kaffe. Blir inget FNS idag känner fasa bara vid tanken av att gå dit med massa ångest och sitta bland massa folk.

Får hoppas jag känner mig piggare tills jag ska till psyk. Har iafall gjort veckans hemläxa.


Ovido - Quiz & Flashcards