Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Marie - 17 februari 2012 20:30

Sitter i Jessies soffa medan hon söver Leah, jag känner att denna helg kommer ge mig ny bra energi som jag verkligen behöver, och jag älskar dig verkligen vännen du finns alltid där och lyssnar och med peppande tröstande heja rop.

Du gör mig helare. Och det du sa idag efter att jag pratat med mamma om att pappa sagt nej till lånet gav mig en rejäl tankeställare. Nu jävlar är det kämpa som gäller!


En bra helg blir detta! Det har jag redan bestämt!Och hittills har den varit det <3

Av Marie - 17 februari 2012 09:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 17 februari 2012 04:55

Jahapps idag bestämde sig min kropp och hjärna för att vi skulle vakna 3.30 och kliva upp. Även om det inte är speciellt angenämt och kliva upp när knäna skriker AJ AJ AJ första timmarna på morgonen varje gång man ska resa sig eller sätta sig. Men nu har jag preppat mig med naproxen och alvedon så snart borde det göra lite mindre ont.

Jag var vaken och såg Hela Biggest Loser sverige igår Heja mig säger jag:D

Ska snart ta en dusch och värma upp min frusna kropp har jue sån tur att ingen bor under mig som jag kan störa=) Kanske blir lite badplaskande oxå. Hunnit bläddra igenom en bunt Allas som legat på hyllan under sängbordet och bara väntat på mig. Ska Inte förlänga den prenumerationen när den går ut orkar ändå inte läsa nånting.


ja Just ja. Jag ska ner på Handelsbanken i dag och byta till dom och kolla om jag kan få lån med pappa som medlåntagare för han gick med på att vara det:D Då kan jag få mina operationer snart för kirurgen hade en tid 28/3 bara mitt psyke stabiliserar sig tills dess annars får jag ta det längre fram. Men jag fick kanon pris på både rygg/rumpa och låren 65 000 på typ akademikliniken skulle det gå lös på runt 100 000. Han gav mig bra priser mot att han får ta före och efter bilder och ha och visa sen för att han vet att jag inte har så stor inkomst. Snacka om snäll kirurg=) Ett minus är att han har öppnat sin klinik i Linköping så det blir en bit och åka men det är det värt.Jag

 måste bara droppa några av alla kg jag lagt på mig annars kanske han inte vill operera eftersom jag ligger över normalvikts bmi nu. Men bara kämpa på med mat på bestämda tider och lite shakes. Sista veckorna innan får väl bara bli shakes om det behövs. Ska jue till en dietist den 23 nu oxå så kan få hjälp med att lägga upp bra mat schema.



Efter lunch ska jag åka till Jessie och hennes lilla Leah=) Ska bli en mys helg med dom=) Mysa springa på Tuna Park och ut till ett ställe som heter Folkesta idag där det finns Rusta och lite annat bla Willys så gumman får stor handla=) Jag ska bara snyta ut hela hjärnan först men tror jag börjar bli klar med det:P


Nej nu var det duschen som ropa för att värma mig sen kanske Jessie har vakna och ramlat in på msn när jag kommer ur den;) Beror på om Leah ger henne sovmorgon eller inte:P

Ovido - Quiz & Flashcards