Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Marie - 25 februari 2012 10:27

Råkade se att det stod "ålder 27" på qx och fick lite akut ålders noja. Fan jag är snart 30 och har inte lyckats med nånting i mitt liv gått igenom det som sjuk visst jobbade några år direkt efter skolan men även dom åren kantades av sjukdom. Ska detta bli mitt liv? Kommer jag komma ur det? Kommer jag bli något? eller kommer jag fylla 30 och bli sjukpensionär på heltid? Just nu känns det så jag är låååångt ifrån ett arbetsliv. Jag klarar jue inte ens av FNS utan att vara borta massa hur ska jag då klara av en praktik plats sen få jobb?  Jag vet att jag styr över mig själv och min framtid men mycket hänger ihop med mina pendlingar i livet också. Och att jag ska Orka göra förändringar inte bara hänga med i nuet.


Jaja liten reflektion över mitt fort skridande liv.

Av Marie - 25 februari 2012 08:46

Igår kväll gick jag och hoppa i sängen redan efter 19 tiden tänkte se postkodmiljonären och The Voice men jag somna innan postkodmiljonären var slut XD Kom på iden att sova med en kudde under knäna så kanske jag inte skulle få lika ont och ta mig fane mig det hjälpte inte alls lika ont när jag skulle upp i natt och imorse. Visst gör det ont  men jag kommer upp på första försöket och utan att vilja avlida. Det känns skönt som faaan.Hoppas det håller sig på denna nivå då kan jag hantera det men med min otur kommer väl den kolosala smärtan tillbaka=(


Sov ända till 7.40 imorse det var skönt berodde nog på min coctail av citodon stesolid och theralen igår. Kan även vara stesolid som tar bort värsta smärtan.


Nej usch nu orkar jag inte skriva mera ska ägna mig åt mitt kaffe och msn prat med Jezzie=)


Av Marie - 25 februari 2012 08:46

Igår kväll gick jag och hoppa i sängen redan efter 19 tiden tänkte se postkodmiljonären och The Voice men jag somna innan postkodmiljonären var slut XD Kom på iden att sova med en kudde under knäna så kanske jag inte skulle få lika ont och ta mig fane mig det hjälpte inte alls lika ont när jag skulle upp i natt och imorse. Visst gör det ont  men jag kommer upp på första försöket och utan att vilja avlida. Det känns skönt som faaan.Hoppas det håller sig på denna nivå då kan jag hantera det men med min otur kommer väl den kolosala smärtan tillbaka=(


Sov ända till 7.40 imorse det var skönt berodde nog på min coctail av citodon stesolid och theralen igår. Kan även vara stesolid som tar bort värsta smärtan.


Nej usch nu orkar jag inte skriva mera ska ägna mig åt mitt kaffe och msn prat med Jezzie=)


Ovido - Quiz & Flashcards