Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Marie - 27 februari 2012 17:19

Idag har mina knän Inte varit snälla med mig. SOm tur är gör dom inte ont när jag går så har fått ihop 95 min promenad=) Har tvättat en maskin tvätt oxå, hade inte alls så mkt tvätt som jag trodde, bytit sängkläder så ikväll får jag gosa ner mig i nybäddade sängkläder. Nyss tagit en varm dusch ville inte kliva ur den men vågade inte försöka mig på att vika ihop benen i ett bad.

Ångesten har hållit mig sällskap så gott som hela dagen. Så jag tänkte snart ge upp den hära dagen och lägga mig i sängen och se tv. Såna hära dagar går det inte och göra nått annat än sova bort skiten med lite piller hjälp. Får ta upp detta med läkaren på fredag att jag fått mer och mer ångest sen vi tog bort cicordinolen mitt på dagen. Vill klara mig utan den men kanske inte gör det=(


Nej nu ska jag fixa ost och lax macka sen äta den innan jag kryper ner i sängen.

Av Marie - 27 februari 2012 07:54

Jag tar  mig inte väg på FNS idag heller ångesten bankar på och jag känner hur jag inte fixar och sitta bland massa folk som babblar och det bara skriker i huvet när jag tänker tanken och gå dit hjärtat bankar pulsen ökar och jag blir nästan kallsvettig. Förstår inte varför jag ens är inskriven där ff flera veckor sen jag var där. Och på torsdag missar jag det också för ska till tandläkaren 8.40 Men inte gråter jag direkt för det. Fan hellre så jag går till tandläkaren än FNS. Så hemskt känns det och gå dit. Har ingen tid med Malin idag så vi kan prata om det för hon är borta men ska träffa henne på onsdag får ta upp det då. Se vad hon säger, om vi ska prata med dom på FNS om hur vi ska göra eller om jag ska fortsätta vara inskriven och försöka ta mig dit när jag fixar det. Men dom där tankarna på att jag är värdelös kommer direkt jag inte fixar och ta mig dit. Att jag inte klarar av nånting. Sånt som vi just nu håller på jobbar med att ändra på. Men det är svåra saker som är djukt innötta vi ska ändra på.


Annars är det som det är knäna var riktigt snälla både lördag och söndag men igår kväll börja dom protestera igen och idag gör dom djävulskt ont. Hatar när det är så! Men skönt att jag kan gå utan större problem iafall då kan jag ta en promenad när jag hämtat medicin om det inte börjat snöa vid det laget .Men både imorn och på onsdag skulle  det bli närmare 10 plus JÄJJ. Då blir det jag som är ute och går.


Nej nu ska jag ta mig ur soffan på nått vis och hämta citodonen som blev kvar vid sängen så jag kan proppa i mig några såna och föhoppningsvis få lite snällare knän.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards