Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Marie - 28 februari 2012 08:58

vaknade med ångest idag igen.Var bara och masa sig upp och stoppa i sig några rosa och dra igång dagens kaffe drickande. Det är faktiskt lugnaden för mig det med. Hunnit varit ner till lådan och posta brev till Mary oxå. Och nu sitter jag med svart röd hårfärg i huvet. Det dära lila skiftande störde mig bara för att det inte blev så lila som jag ville. Och denna färg kan man färga på Svart hår tom så kan färga min utväxt sen utan att bleka eftersom jag är riktigt mörkbrun egentligen. Hoppas det blir bra bara=)


Har inga stora planer för idag. Dammsuga tänkte jag om knäna tillåter det nu gör dom tom ont när jag går=( Men hoppas på att snön som kom i går töar bort till eftermiddagen så jag kan ta en promenad utan att vara livrädd för att halka hela tiden. Men ska bli uppåt 8-10 plus idag och sol så borde töa bort.


Nej nu ska jag skölja ur håret och ha i inpackningen och sitta med den ett tag så håret blir riktigt mjukt. Borde klippa mig oxå men har inte råd denna månad så får bli nästa månads projekt.


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards