Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Marie - 1 mars 2012 15:35

Kom bara två frågor från Jackie men här får du svar på dom gumman=)


vad har du för framtidsdrömmar?

Oj jag vet inte om jag tänkt så långt på "riktigt" jag drömmer om att kunna jobba igen i nån form av butik, men kort siktigt är det att bli av med ångest och överdoser och kunna fungera i vardagen. Men att återgå  i arbete känns långväga bort.


om du skulle skriva en bok om ditt liv, vad skulle titeln på boken vara?

Den skulle nog heta som bloggen "Med livet som insats" För allt jag gör är med livet all in.

Av Marie - 1 mars 2012 05:11

Hört brandvarnaren på lampan i taket små pipa hela natten nästan men inte så att jag vaknat och brytt mig om det men framåt små timmarna blev pipandet allt högre så vid halv fem vakna jag och klättra upp och tog ner den och slet ut batteriet.Det har hållt Många år ändå. Så får köpa nytt sånt nån dag. Sen var jag för vaken för att somna om så nu sitter jag med kaffe och musik och väntar på att nyhetsmorgon ska börja. 8.40 ska jag vara hos tandläkaren usch hoppas han inte hittar för många fel i käften på mig och att dom godtar mitt intyg från psykläkaren om rabaterad tandvård pga alla mediciner.


Nu ska vi se om Ozzy som bara skulle ut före fem vill inte. Ska bara ta mig ur soffan sen ner för trappen med mina Jävla Förbanande Onda Helvetiska knän.

Ovido - Quiz & Flashcards