Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Marie - 7 mars 2012 05:33

Dags för dagens gnäll. Däcka tidigt igår igen, och det är nog tur för det är bara dom första 2-3 timmarna jag verkligen Sover resten av natten vaknar jag det minsta jag rör mig för axeln gör ont knäna gör ont och hur jag än ligger gör nått av dom ont och det är inte kul vill jag lova.Hoppas läkaren har nån bot på det på fredag men jag tvivlar. Får väl på sin höjd en röntgen remiss som tar flera veckor innan det blir nått av. Nå starkare medicin har han väl inte och ge mig.


Tog mig en dusch nyss och det var inte lätt och komma i och ur badkaret när man knappt kan böja och räta ut benen. Men fan vad skönt det var med värmen. Hade jag vågat lägga mig ner hade jag tagit ett bad men då hade jag nog inte kommit upp:P


Idag blir det medicin hämtning, hoppas på att ellos paket kommer så jag får hämta det. Laga potatis och köttfärsgratäng. Gjorde köttfärsröran i går men orkade inte stå och skala och skiva potatis lär få göra det i omgångar ändå idag. BORDE verkligen dammsuga oxå men drar mig för det med den hära armen men ska ge det ett försök. Så ska jag väl hälsa på mamma. Och försöka gå en del foten gör peppar peppar mindre ont i dag men igår kväll var jag redo att hugga av den. Nej nu orkar inte min arm skriva mera blir kaffe och musik. Och kamma ut det trassliga skatboet.


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards