Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Marie - 8 mars 2012 17:14

Nu är jag redigt less på det hära, nu gör speciellt vänster knät redigt ont tom när jag går. La om det benet  soffan i morse så bara knaka det till i det sen när jag kom ut och skulle gå ner till Norrby Teater kände jag hur ont det gjorde. Tog över en kvart och komma ner för backen dit i vanliga fall tar det inte ens 10 minuter.


Gick hem från teatern efter en halvtimme typ AL hade sagt till Malin att det inte brukar vara så mkt folk där så det nog skulle passa mig men självklart var det Massa folk idag så jag fixade inte att stanna kvar. När jag satt där kom Sms om mitt ellos paket, räkna ut rätt fort att jag inte skulle fixa att gå och hämta det och vågade inte köra bil om nått skulle hända med knäna så ringde pappa och sån tur som jag hade var han just på väg hemifrån så han kunde köra mig.

Hade beställt två längre toppar och två klänningar att ha till tights eftersom jag ännu inte kommer i några av mina byxor och allt passa en del lite väl stort eftersom jag tog i på storleken men hellre för stort än för tight.


Nej nu ska jag vila och hoppas stesoliden låter axeln slappna av lite och dricka mitt kaffe. Sov en stund mitt på dagen men sover gärna lite mera nu så jag orkar se biggest loser ikväll för verkar inte vara nån repris imorn=(

Av Marie - 8 mars 2012 07:27

Nu har mitt vänstra knä börjat knaka och knäppa oxå när jag böjer och rätar ut det känns lika skönt som det låter. tigerbalsamet som jag köpte igår efter råd av Amalia känns inte alls på knäna men på axeln bränner det och svider så där gör det nog verkan. Synd bara att effekten inte sitter i så länge.

Och min fot gör ff ganska ont så ska gå lite mindre ett par dagar om jag fixar att göra det:P

Ska gå på FNS idag iafall om dom fortfarande håller till på Norrby Teater ska strax ringa och fråga. Kaanske blir en rund promenad dit då så jag får bränna lite kalorier idag. Igår blev en riktig skit dag åt som en galning på kvällen.Så idag är det skärpning som gäller. Kan fan inte köpa hem såna dära Allevo bars för dom är så goda så jag trycker i mig dom i en rasande fart. Köpte nån ny marabou choklad igår "mandel split" hette den men tyckte faktiskt alevo baren var godare än den, jag måste blivit knäpp:P Men det är iafall mindre kalorier i en allevo bar än en choklad kaka.


Nej nu ska jag ringa FNS och höra om dom är där än vill säga.Vet inte när dom börjar på morgonen, men ringer jag nu kanske det är AL som svarar hon som vet om dom nya planerna bäst eftersom det var henne Malin gjorde upp med.

Mera kaffe behövs oxå således måste jag resa mig suck pust stön AJ.

Ovido - Quiz & Flashcards