Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Marie - 10 mars 2012 10:56

Ja än så länge idag har jag lyckats dammsuga heela lägenheten på ren envishet med min axel blev mkt dra den med bara höger armen. Sen vattnat alla blommor och plockat bort ledsna blad, vilket gjorde att Stella tyckte det var fritt fram och tugga på dom igen MORR på henne sa jag då slutade hon faktiskt=)

Sen halv slumra jag lite på förmiddan i soffan. När jag har ätit lunch ska jag nog försöka mig på en promenad innan jag går till mamma, knäna gör inte direkt ont när jag går idag bara vänster foten som gör ont men den ska jag nog kunna plåga igenom en liten runda iafall så jag får känna mig lite nyttig.

Nu återgår jag till mitt goa kaffe. Tänkt på en sak står på snabbkaffe påsen att det räcker till 100-120 koppar undra hur många det räcker till åt mig som tar ett helt kaffe mått åt gångenXD kanske borde räkna nångång:P

Av Marie - 10 mars 2012 06:16

Inget slår väl att gå upp 4.40 en lördag morgon. Men för mig är jue dom flesta dagar lika förutom att nyhetsmorgon inte börjar fören 8 på helgerna -muttra- Somna vid 20 igår vakan vid 22.40 såg slutet på The Voice sen har jag halv sovit hela natten för det har gjort ont så fort jag rört mig. Så där vid 4.40 gav jag upp och gick upp. Axeln känns värre och värre men knäna håller samma "status" såhära på morgonen dom blir bättre fram på eftermiddagen sen börjar det om på kvällen igen. SUCK. Önskar man kunde söka akut  detta jävla landsting utan remiss från 1177 eller FLE men 1177 säger att jag måste ha remiss från FLE och dom tycker inte jag behöver nån. Hoppas jag inte behöver vänta allt för länge på en tid til ortopeden. Men det lär väl dröja. Jag bara gnäller och gnäller men jag orkar inte med detta snart!


Dagens projekt blir att dammsuga får nog göra som mamma sa och ta en bit i taget även om jag oftast är envis och vill göra allt på engång. Men det lär inte min axel gå med på så får ta små bitar i taget för nu Måste det verkligen dammsugas här.


Idag gör inte knäna så ont när jag går men lär inte bli nå lång promenad ändå för foten gör ff ont=( Jag vill ut och gå!!

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards