Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Marie - 11 mars 2012 07:19

Ja dags för dagens gnäll då, eller kan börja med går dagen:P En 35 minuters promenad var INTE vad min fot uppskatta fick så ont sen så fick be pappa komma med mina gamla kryckor som mamma brukar ha när hon ska ut. Idag känns foten lite bättre så haltar mig fram utan kryckor men vågar inte utmana ödet och ge mig ut och gå även om jag VILL röra på mig. Och blir det fint väder blir jag ännu surare över att behöva sitta inne -grumsa- Men men varken fot eller knän är väl i form för motion vänster knä har fått nån "bulle" på utisdan såg jag igår när jag skulle smörja dom med tigerbalsam och det knät "knastrar" även mer eller mindre varje gång jag reser mig.


Ringde 1177 igår kväll för jag hade så ont så jag grät men fick till svar att akuten är till för traumafall så jag får ringa FLE imorn och be dom skynda på ortoped remissen så lär få plåga mig igenom ett flertal dagar till med smärtor i knän fot och axel innan nått Kanske händer. Och äta verkningslösa piller eller så hjälper dom lite men jag inte märker det för att det ff gör ONT. Men kanske vore snäppet värre utan för är jue faktiskt värre på morgonen innan jag får i mig morgon dosen piller. Men jag tycker inte man ska behöva gå och ha såhära ont!!


Jag var faktiskt vaken genom hela melodikalaset igår oxå:D Nickade till lite på slutet men såg att Loreen vann precis som jag hoppades:D
Vakan 4.10 imorse och hade så ont att jag inte fixade och ligga kvar i sängen så gick till soffan ist men kunde inte sova där heller så fixade kaffe och kollade på ett par avsnitt CSI NY.

Nu är det lite folk vakna på msn så det är trevligt=)



Ovido - Quiz & Flashcards