Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Marie - 16 mars 2012 13:30

Jag kryckade mig ner till psyk sen vidare till FLE för att ta prover. Ner till psyk tog det 20 minuter går på under 10 i vanliga fall. Men även om foten ville döda mig var det grymt skönt och röra lite på sig!


Ta prover var inte det lättaste hon stack i höger armen fick inget blod stack i vänster armen först kom inte sen grävde hon runt lite med nålen fick ut sina fyra rör sen kom en annan och sa att två rör var fel och hon skulle ha andra så hon fick kämpa ut två rör till en med lite vilja och envishet gick det oxå. Tur jag inte är stick rädd:P


Lämnade in asken med tramadol till Gunn idag för kände igår att det "sög i piller fingrarna" och vill inte stoppa i mig alla dom som det är nu men får jag sug på det vet man aldrig. Jag ska jue få besök i eftermiddag och kanske till imorn eller söndag får se hur dejten går=)


Men Aj aj aj vad foten gör ont efter promenaden nu ändå hämta pappa mig när jag skulle hem hade aldrig fixat och gå hem oxå. Får se hur det går och köra bil sen när jag ska hämta J. Men det ska nog gå bra inte tagit några värkpiller sen kl 13 då och han kommer vid 17. Ska jue inte åka långt heller.


Nej nu ska jag smörja in halva mig med med tigerbalsam dricka mitt kaffe och plocka undan lite i soffan och på bordet sen försöka välja kläder=)



Av Marie - 16 mars 2012 06:21

Halledelulija, jag fick sova till 5.45 i morse och sov rätt okej hela natten. Var vaken igår och såg hela biggest loser:D Sen slockna jag duktigt fort iofs men ändå vaken till 22;) OCH lyckades sova till 5.45 jag brukar alltid vakna tidigare jue senare jag somnar. Men nu känner jag mig nästan utvilad. Men foten gör GRYMT ont fan värre än knäna, när jag känner uppe på foten gör det så ont så jag skriker. Så bäst jag inte klämmer på den:P


Ska hämta medicin kl 9 sen lämna prover som jag inte hann igår för det var sån jävla kö innan jag skulle till dietisten. Hon tyckte för övrigt att jag åt för mycket mackor men det hade jag räknat med. Hon tjata om att jag skulle äta ägg fast jag inte äter gulan. Känns jue lagom slöseri och köpa hem ägg och slänga hälfte när man kokat dom, sen ska jag erkänna att jag inte kan koka äggXD Men mamma och pappa har nån smart grej man lägger i kastrullen som ändrar färg när äggen är klara så kanske kan få en sån om dom ff har en över. Sen skulle jag äta makrill i tomatsås men det kan jag gå med på. Och yoghurt och flingor ist för mackor det går jag oxå med på. Men INTE naturell osockrad yoghurt för de är så jävas urt och äckligt. Hon ville helst att jag skulle sluta med allt vad socker heter men så kul ska vi inte ha. Har jag kunnat gå ner i vikt förut med att äta Allt i lagom mängd ska jag fan kunna det igen. Bara dra ner på det dära med mackorna som sag.


I eftermiddag ja eller vid 17 tiden kommer J från V-ås och ska hälsa på. Ska bli kul och träffa honom se hur det går. Jag har inga stora förväntningar och tänker INTE rusa in i nånting igen så ni behöver inte oroa er för det:p Vi har pratat om det och han är på samma våglängd.


Nej usch nu ska jag prata vidare med Mattias på msn och dricka kaffe och ladda för att ut sen.

Ovido - Quiz & Flashcards