Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Marie - 18 mars 2012 06:16

Somna på soffan igår eftermiddag och sov mellan 14-18 sen vid 19 la jag mig i sängen och kollade på tv somnade lagom till gladiatorerna började som jag så klart ville se men lägger jag mig i sängen får jag skylla mig själv men när knäna gör så ont orkar jag inte vara vaken=(

Vaknade således 3 i natt tog mig ur sängen på toa och hämtade lite yoghurt och flingor. Åt och slö kolla på nå skräp på tv men sen gjorde det så ont i axeln och knäna att ligga i sängen så tog mig åter igen upp och drog på vattenkokaren full med vatten och bar in kaffe och vatten i vardagsrummet satte igång CSI NY sista skivan=( Har sett tre avsnitt så har ett kvar nu och snåla på:P Hade jag inte haft monster elräkning hade jag köpt den säsongen jag inte har av Las Vegas imorn. Men det får vänta eller kan jue kolla på tradera om det finns billigt men dom brukar sluta dyrt=(

Nu på natten/morgonen har knäna gjort extra jävligt ont kan knappt böja dom eller räta ut dom utan att jag grimaserar och skriker. Det verkar aldrig vilja gå åt det bättre bara sämre=(

Jag hoppas fan dom ser nå fel på röntgen så man vet vad det är. Men med min otur är den väl fel fri så dom får leta fel på annat håll.

Men NÅTT jävla fel är det jue helt klart:S

Får se om jag får sova mera under dagen nu annars somnar jag väl före bingolotto ikvällXD


Ovido - Quiz & Flashcards