Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Marie - 19 mars 2012 06:21

Igår kväll hade jag så ont i knäna att jag satt och grät ett tag. Detta är inte rockigt för fem öre. Röntgen på fredag är en klen tröst för tar väl in i nästa vecka innan jag får svar på det om det ens syns nå fel på röntgen.


Nu TOK snöar det ute. Var bara tvungen och lägga in det.


Pratade med Mattias igår om att jag sov så mkt bättre i soffan på dagarna än i sängen på nätterna, då fråga han varför jag inte sov i soffan på nätterna och jag tyckte han kläckte en bra ide så jag sov på soffan i natt däckade under Så ska det låta vaknade ett par gånger i natt men inte såå många gånger och sov ända till 5.30:D


Nej nu ska jag sura vidare över all jävla snö som  vräker ner och dricka kaffe.

Ovido - Quiz & Flashcards