Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Kortison

Av Marie - 27 mars 2012 03:24

Jahapp då var man vaken igen då. Halv tre slog jag upp ögonen. Igår hade jag i princip Ingen smärta i knäna och axeln. Och på kvällen kom mamma på att det nog var kortionset jag fick på HIA mot allergiska reaktionen som även bitit på det och hon hade nog rätt för nu gör det ont igen. Men lär inte vara nån ide och ringa FLE om det idag för dom lär säga att jag får ta upp det med ortopeden nästa vecka. Så får gå och ha ont till nästa torsdag. Men nu Vet jag iafall nått som hjälper. Ist för massa starka värktabletter som inte hjälper.


Hade möte på FNS med Malin igår nu bestämde vi att jag ska verkligen försöka gå 2 timmar varje torsdag från den 12/4 i en månad så ska vi utvärdera. Får se hur det går men jag känner mest för att hoppa av skiten. Eller om jag kanske kan få börja praktisera på huddagiset en dag i veckan eller två. Där tror jag att jag skulle trivas. Ska ta upp det med dom. Var Malin som kom på det igår när hon såg det stå på deras tavla och HIllevi har föreslaget det för mig förut att det vore något för mig och det tror jag med. Jag älskar jue hundar och ut och gå och bara kroppen håller så vore det nog något.


Psyket strular lite just nu men jag försöker hålla mig på banan så gott jag kan men alla jävla smärtor tär på mig som fan. Men gäller att inte kapitulera för dom. Gjorde ett misstag i lördags men det ska jag försöka att inte upprepa.


Nu ska jag prata vidare med söta Jackie på Msn som oxå är vaken nu. Trist att hon inte får sova men skönt och ha nån och prata med såhära på natten när man inte kan sova=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards