Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Marie - 28 mars 2012 21:43

Jag har haft en toppen dag med Sara först luncha vi tidigt på Charlies, jag åt deras underbara pasta sallad med ost och skinka. Sara tog dagens bacon och broocoli gratäng, jag vart lite sugen på den oxå men deras goda sallad vad matchen. Sen gick vi runt lite, köpte present till Mary, och så fikade vi på Vallonen innan vi handlade massa för Sara skulle ha hem hela familjen på tacos. Sen hjälpte jag henne få hem allt. Så satt jag hos henne och bara prata skit och skvallrade ett tag så hämtade pappa mig när han var klar med mamma hos tandläkaren. Hade ingen lust och gå hem genom hela stan  regnet. Gick hemifrån 9.30 imorse för jag tog en promenad innan jag hämtade medicin eftersom det skulle regna på eftermidddagen. Sen gick jag ner på stan och mötte Sara och Aras. och gjode allt det dära. Kom hem närmare 4 riktigt trött efter en hel dag ute, slängde i hårfärg jag köpte på Pickaboo en mörkröd lila som bet även om på mörkbrunt hår, sen badade jag och redan vid 17.30 bäddade jag ner mig i sängen och kollade på tv. Somnade före 19 men vaknade igen strax före 21. Så nu sitter jag här och är inte direkt trött så får se när jag somnar igen.


Imorn hoppas jag på okej väder så jag kan gå promenader och sen har jag dietisten 14.30 allt som står på schemat för imorn. Kan nog räcka för imorn för psyket hänger inte riktigt med känner jag, lite hypomant tillstånd sen igår natt full fart och försöker göra tusen saker men typ hälften av dom blir gjorda. Men mest sömnen som fuckar. Vaknade 2.30 natten som var oxå men lyckades somna om till 6 tiden. Nu ska jag nog ta en sömntablett så jag blir trött och kan sova mera.

Ovido - Quiz & Flashcards