Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Marie - 29 mars 2012 19:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 29 mars 2012 06:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 29 mars 2012 05:58

Nu är gnäll kärringen tillbaka igen. Knäna gör såå ont när jag ska resa mig. och höger hand har börjat göra mer och mer ont så fort jag tar i nånting eller bara knyter handen. Men men jag är glad så länge smärtan i foten håller sig borta så jag kan gå knäna gör lite ont när jag går men inte så ont så det hindrar mig från att gå.

Somnade om igen igår vid 22.30 vakan 5.30 och kände det inte som jag skulle kunna somna om så gick upp och drog igång kaffe och hamna här, nu börjar nyhetsmorgon oxå så jag har nått och titta på. Bara 3 grader ute så inte så varmt och mysigt=( Men men så länge det inte kommer nederbörd kan man ut och gå. Men känner mig inte i form idag huvet spökar och jag känner mig som en påse skit.

Men men det går väl över det oxå..

Av Marie - 29 mars 2012 05:58

Nu är gnäll kärringen tillbaka igen. Knäna gör såå ont när jag ska resa mig. och höger hand har börjat göra mer och mer ont så fort jag tar i nånting eller bara knyter handen. Men men jag är glad så länge smärtan i foten håller sig borta så jag kan gå knäna gör lite ont när jag går men inte så ont så det hindrar mig från att gå.

Somnade om igen igår vid 22.30 vakan 5.30 och kände det inte som jag skulle kunna somna om så gick upp och drog igång kaffe och hamna här, nu börjar nyhetsmorgon oxå så jag har nått och titta på. Bara 3 grader ute så inte så varmt och mysigt=( Men men så länge det inte kommer nederbörd kan man ut och gå. Men känner mig inte i form idag huvet spökar och jag känner mig som en påse skit.

Men men det går väl över det oxå..

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards