Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Marie - 9 juni 2012 09:35

Min fina vän Crisse fyllde år i förrgår. Så ska in till V-ås idag och fira henne=) Vi ska gå på stan lite käka på Jensens för hon har aldrig gjort det, hon har verkligen missat nått^^ Får se vad hon tycker sen=)


Borde sätta fart och göra mig i ordning nu men ska inte åka än på ca 50 minuter och har bara att klä på mig, fixa smink och borsta tänderna så kan sitta här med kaffe lite till så den envisa huvudvärken minskar.Börjar nästan fundera på om min syn blivit sämre igen så det är därför jag har ont i huve men är jue inte såå många år sedan jag gjorde operationen så tycker inte ögonen borde bli sämre redan=(  Kanske ska testa med läsglasögon när jag sitter vid datorn haha.


Nej nu ska jag dra på mig mina nya snygga jeans jag köpte igår som passade perfekt överallt:D Och hitta nån bra överdel. Kanske kommer rapport om dagen ikväll om jag kommer ihåg:P

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards