Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Marie - 10 juni 2012 10:07

Igår tillbringades dagen i V-ås med Crisse=) Åkte hem till henne först och gosade på vovvarna, lillan,Penny är en otroligt glad och social hund som älskar och pussas=) Crisse fick sina presenter och så gjorde hon sig i ordning och vi åkte ner på stan. Gick runt i lite affärer och åt på Jensens eftersom Crisse inte hade provat det. Hon gillade det=) Efter vi blivit mätta och nöjda gick vi i lite mera affärer, mitt mål för dagen var att hitta bh på Changes som passade bra, men fanns Ingen som föll mig i smaken så pass att jag ville betala det priset. Blev en vit från Lindex ist som jag har i svart redan och funkar helt okej. Hittade ett par svarta byxor på lindex oxå för 100 kr bra pris:P Köpte lite annat också på New Yorker och HM. Bla en beige tröja med en apa med solglasögon på HM så står det " I Am Human" på det:P Var på herr avd men det gör mig inget:P


Ett tag innan jag skulle åka hem fick jag satans ont i ryggen. Var en plåga och köra hem, men tog mig hem hittade en tramadol och rasade omkull i soffan, men fy vad tramadol inte var en trevlig upplevelse utan massa andra kemikalier i kroppen, den tog mkt mera och jag blev yr och kände mig hög. Håller mig till Alvedon,Ibumentin och Norgesic framöver:P Kom även på att kolla biverkningar på Orudis Retard som jag har för ledvärken, tänkte att mina utslag/infektioenr i ansiktet berodde på den, jag får jue alltid såna där konstiga biverkningar, och mkt riktigt "hudutslag,klåda,hudinfektion,feber och huvudvärk" fanns alla med. Har jue haft envis huvudväk ganska länge och feber så gott som dagligen i flera månader. Så hoppade över den idag och tänker inte ta nån imorn heller och ringa upp till FLE och höra hur jag ska göra. Om jag ska få nått annat direkt eller testa vara utan först och se om värken i lederna kommer tillbaka ens. Men vill inte få så där satans ont igen så jag inte kan gå nästan=(


Nej nu ska jag fixa i ordning mig det sista och iväg till Sara. Vi ska hämta hennes dator i Avesta som varit på lagning. Efter det ska jag till Blåkulla för pappa fyller år idag=)

Ovido - Quiz & Flashcards