Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Marie - 25 juni 2012 17:57

Tanken har inte slagit mig att jag kan ha järn brist igen,men när jag tänkte efter stämmer många av symptomen in på det, sen kollade jag hur B12 brist visar sig, och där stämmde mera. Får jue B12 spruta var tredje månad men ibland räcker inte det. Så ska ringa FLE imorn bitti och be dom ta prover för båda. Och strumpa när dom ända är i farten ifall det kan vara det.


Vore skönt och få bli frisk mer än en vecka i taget...

Av Marie - 25 juni 2012 08:36

I torsdags efter jag hämtat medicin åkte jag upp till Blg och mötte upp Panicebabe vi gick en sväng på Kupolen innan vi åkte hem till henne i Mora. Var super kul och träffa henne igen och se hur hon bor=) Vi blekte hennes hår på kvällen och festade lite, hade bara trevligt=) Men sen på fredag morgon fick jag ett samtal som gjorde att jag var tvungen och åka hem direkt för den personen behövde mig. Så packade ihop åkte hem och gjorde det jag skulle. Sen blev det lugn midsommar på Blåkulla med mamma,pappa,Ove och Hillevi=) Men jag gick hem tidigt för jag var trött. I lördags åkte jag och pappa till Fornaboda på trav,gick bra för mig i början och dom sprang som jag ville men sen vände turen:P

Men var trevligt och sitta ute även om det inte var jätte mkt sol och umgås med pappa=)


Igår vaknade jag med över 39 graders feber och var helt död sov större delen av dagen eller låg i soffan eller sängen och kikade på tv orkade inte sitta upp många minuter åt gången. Blev natti tidigt och idag när jag vaknade kände jag mig lite piggare och febern har gått ner=)


Nu ska jag ramla i lite kläder och åka och handla i regnvädret. Tror fan det har regnat hela natten och gör ff=/

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards