Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Marie - 26 juni 2012 16:48

Somnade inte fören runt 1 i natt trots theralen. Sen vaknade jag en jävla massa gånger och sömnen var slut vid 7. Var till mamma på förmiddan sen ner på stan och träffa Sara och fixade lite grejer så bjöd hon på lunch=) Sen handlade hon lite på ica innan vi gick hem till henne och slöade och fikade medan Aras sov. När han vakna hade jag lyckats få ordning på videon Alex fått av mig så nu kan han kolla på massa film=)


När Aras vaknat till gick vi ner på coop och kollade på lampor jag såg igår som Sara ville se, så köpte hon härfärg och jag handlade lite jag glömde igår. När jag skulle hemma hade jag handlat massa tungt så ringde och kollade om pappa kunde köra mig men han var upptagen så skulle ta bussen men alla turer efter 14.35 var inställda under sommaren, stod en till och vänta på bussen så hon frågade vart jag skulle, hon bodde på Floravägen så vi delade en taxi. Så går det när man är hurtig och går ist för att ta bilen:P


Åt havregryn med mjölk och socker när jag kom hem, när jag vart mätt åt Ozzy upp det som var kvar, trodde han bara ville ha mjölken men han åt allt:p Min knäppa prinskorv. Har legat och läst ett tag men är så trött så jag inte orkar koncentrera mig så mkt åt gången. Blir slöa i soffan och verkligen försöka somna i tid ikväll så jag är pigg imorn när jag ska jobba. Ska nog gå till jobbet om det inte regnar och jag vaknar i tid=)


Nej nu blir det mera bok och tv.

Ovido - Quiz & Flashcards