Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Marie - 7 augusti 2012 13:54

Nån som vet vart man kan köpa sig ett nytt immunförsvar? Hade små ont i halsen igår kväll och imorse vaknade jag med taggtråd alt en stor cactus i halsen. Har feber som vanligt och känner mig helt  matt. Tänkte skita i att tvätta vid 11 för jag var så trött, men bestämde mig för att göra det ändå så jobbkläderna blev rena. Tog mig till Lidl och köpte lite sjukproviant sen hem och däckade i soffan.


Men imorn SKA jag vara piggare så jag kan jobba, även om jag måste ta bilen dit för att spara kraft. Så länge jag inte låter som en trasig gräsklippare går det nog bra. Kaffe,vatten,energidryck,värktablett och halstabletter så går nog timmarna på jobbet imorn oxå. Men jag har jue den fina gåvan att iafall känna mig frisk när det är dags och jobba:P Sen hur bra det är i längden är jue en annan sak, när jag började jobba under tiden jag gick i skolan och efter åt jobbade jag ett par år och har kommit fram till att jag nog inte var borta mer än 2-3 dagar på hela den tiden. Men så gick jag jue in i väggen brutalt till slut oxå. Men jag tänker som så, då mådde jag skit psykiskt och dövade ångest och depprision med jobb. Nu är det fysiskt det strular hela tiden, och just fysiskt ska man nog inte känna efter lika mycket. Men det är jue som jag känner det, sen älskar jag jue mitt jobb=)


Nej nu ska jag hälla i mig mera vatten och en till halstablett.

Ovido - Quiz & Flashcards