Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Marie - 3 september 2012 18:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 3 september 2012 17:22

Vid 5 i fredags morse satte jag och Sara oss i bilen och åkte mot Ullared, En lärdom vi drog är att absolut inte lita på en jävla gps! När det blev vägbyggen as hell i Mjölby balla kärringen ur och vi letade oss fram, ringde pappa och fråga vilken väg som var bäst, gick bra en bit sen blev det fel igen och vi fick ringa flera samtal om väg visning. Nästa gång en hederlig jävla karta!! Ullared var kul, men fanns inte alls lika mkt av allt som förut, speciellt trosor och strumpor och lika underkläder på barn och herr var mkt mindre av. Hemskast var att dom plockat fram julgrejerna redan!!

Efter vi var klara där, på ca 4 timmar lasta vi bilen åt lite mat sen åkte vi mot Göteborg och Camilla, försökte lita på gpsen för att hitta hem till henne, men helt plötsligt började kärringen skrika "vänster,vänster,vänster" vad som än hände så slog ihjäl henne och ringde Camilla så fick hon guida oss. Var suuuper mys och komma fram och få träffa henne igen!<3


På fredag kvällen bara pratade vi och halv kika på CSI Miami, Sara däcka dock vääldigt tidigt. Men jag och skruttis satt uppe ganska sent. På lördagen åkte vi in till stan och smurfa runt och träffade söta Ida en sväng. Var supre kul och träffa henne äntligen efter flera års internet prat=)


Efter lite vila och grejs gjorde vi oss i ordning och drack lite gott, planen var Gretas men jag kände inte för att ta mig in till stan och träffa massa människor, lite off. Så vi gick till kvarterskrogen men var helt dött så blev hem igen och bara prata och umgås. Igår hjälpte jag Camilla och städa innan vi åkte. Skulle träffat Linda och Oscar men Linda hade skrivit på fb mailen och jag fick inte fram det på mobilen, så blev inge innan vi åkte hem, vi ville åka i hyfsad tid oxå så det inte blev så sent innan vi kom hem och Sara hann umgås med barnen en stund innan dom skulle sova.

Jag däckade ganska tidigt igår efter lite små rosa och likgiltighetskänslor.


Vaknade idag och gick till Malin för lite samtal innan jag gick till Blåkulla och gosade på min prins<3 sen ner på stan och göra ärenden innan möte på FK, sen hämta Ozzy och hem. Färgat håret nu, aldrig mera färg från nutriss som jag använde sist, åkte jue ur på engång och klorvattent på sjukgymnastiken hjälpte nog inte till, badmössa där hedanefter. Nu sitter jag upprkupen i soffan med katter runt mig och boken och lite dövande dricka. Inte helt på topp. Men det går nog över. Blir kanske ett låst inlägg med mera detajljer sen.


FASADEN.

Ovido - Quiz & Flashcards