Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Marie - 4 september 2012 20:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 4 september 2012 18:26

Var dags för sjukgymnasten imorse, fick göra några övningar för att träna musklerna runt bäckenet, fyyy fan vad ont jag hade efteråt. Men det blir jue bättre när musklerna stärks så bara och stå ut. ska träna hemma varje dag,tillbaka nästa vecka och hon hoppades på att jag skulle få en tid till ortopedtekninker på tisdag den 11, får vänta och se, man kan fundera på om det är nått fel här på promillehill..inte fått nån post eller reklam varken igår eller idag. Hänt förut att jag inte fått reklamen och ibland har den kommit på tisdagen. Men inget från varken vanliga posten eller Bring än denna vecka..vågar sig inte dom som delar ut post hit längre eller? Väntar på brev om röntgen oxå, remiss var skickad sa hon så borde fått en tid..får se om det kommer närmaste dagarna.


Skulle haft bassängträning efter jag varit hos sjukgymnasten men hon hade ff inte fått ner mitt program dit samt att hon tyckte jag skulle avstå idag efter träningen med henne. Så gick hem och slöa lite innan jag började städa och plocka. När jag höll på dammsuga soffan som värst la dammsugaren av, fick se att påsen gått sönder och maaassa katthår låg i själva dammsugaren och filtret var helt igen täppt. Hade en påse jag fått av mamma som skulle passa till alla dammsugare som man tömmer ist för byta, så tänkte ta den ist men det visade sig jue att man var tvungen och ha en speciell hållare vid öppningen, åkte ner på Domus för att köpa nya påsar men dom hade fan Alla utom till min dammsugare dom var slut..så hämtade en dammsugare på Blåkulla och åkte hem och städade vidare, soffan är ren, rumsmattan ren gjord och allt annat dammsuget. Plockat undan massa oxå. Har ff ont i ryggen efter träningen men röresle brukar hjälpa bäst=)


Kännt mig okej i psyket idag, sysselsatt mig för att inte tänka för mkt, gör man ingenting tänker man lätt för mkt även om saker behöver analyseras i huve. Nu tar jag en grogg och slöar med tv, blir tidig kväller idag, ska upp vid 6 imorn, första dagen med långt pass på jobbet. 7-13 men går nog bra det med=) Måste bara tänka på att ta med käk så jag orkar.


Kliar som faaan i halsen trots tavegyl efter att jag åt en naturdiet bar med hasselnötter...aldrig reagerat på nötter förut så vet inte om det beror på det eller nått annat.


Imorn eller på torsdag får jag fin besök:D Ska bli underbart<3

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards