Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Marie - 11 september 2012 07:28

Idag åker Skruttis hem, varit underbart att ha henne här, vi funkar så bra ihop kan prata om allt eller bara sitta tysta utan att det blir konstigt.Skönt och ha sällskap av nån som man kan vara sig själv med.Har haft fina dagar även om vi inte gjort så mkt mer än varit hemma, en tur till Avesta i fredags och en ner på stan här igår, och så kom Erika och Anton och fikade igår, det var massa trevligt=)


Men mitt mående börjar tyvärr pendla lite, känner mig rätt off mest hela tiden men så kommer det en uppåt sving eller rejäl dipp emellan åt. Men det går nog över, gäller bara att inte falla för impulserna som kommer emellanåt,men känner mig starkare i min impulskontroll än förut så det ska nog gå bra.


Nu ska jag försöka få ordning på min nya våg, är en sån som mäter fett,muskel och vatten massa oxå, men den vill inte riktigt som jag vill, eller så är jag oteknisk:P

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards