Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Marie - 16 september 2012 19:12

Försöker komma på vad gjort senaste veckan, men jag minns bara små små fragment...allt är som i en dimma,ett vakum.Men känns som att det inte gör något för jag har ingen ork och lust att känna och komma ihåg något. Men det känns ändå lite otäckt att jag inte ens kommer på vad jag gjorde igår:S Antar att jag mest läst hela helgen som idag men vet inte... Har möte imorn kl 11 men känns som jag inte ens orkar försöka se till att komma dit, vaknar jag i tid och kommer ihåg det kan jag gå annars får det vara...inget spelar nån roll just nu...Var längesen jag kände mig såhär off och likgiltig, men det går säkert över. Gäller bara att hålla mig lugn och stå ut i stunderna som kommer. Men har jag klarat det förut borde jag klara det igen, eller? Fast just nu känns det som det kvittar....Jaja fortsätta tv kvällen sen sova.

Ovido - Quiz & Flashcards