Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Marie - 6 mars 2013 16:50

Imorse var det samtal med A-L, hon försöker pränta in i mig att jag inte Måste vara stark och fixa allt och inget, även jag får gråta och vara ledsen, hon fick fram en del tårar. Hemma flänger jag mest runt för att slippa tänka, imorn är begravningen, vet inte vad jag "förväntar" mig, men det är nog som B säger, det är svårt och veta hur man kommer reagera när det väl sker. Hon frågade om jag trodde jag behövde mera lugnande imorn, men tacka nej, sa att jag vill vara klar i huvet och verkligen känna känslorna, annars lär det komma i fatt i 180 sen, A-L var med på mitt spår, hon sa åt mig att ringa henne om det blev för jobbigt och jag behövde prata och få pepp. Hon är allt bra den dära A-L talade om det för henne igen för hon undra lite om jag har nytta av våra samtal, hon fokuserar på att komma på strategier och prata om hur jag tar mig vidare, inte bara prata om det som är dåligt/jobbigt för vi vet båda att jag har det tufft. Hon är så klok och fick ett par långa styrke kramar.


Efter att jag var klar på psyk gick jag upp på stan för att fixa lite grejs, glömde en del men fick iafall med mig kattmat och en platta energidryck hem så jag klarar mig ett tag^^

Sen har jag tvättat och tränat, satt och cykla medan jag drack kaffe, gäller och vara effektiv ;)


Nu har jag precis ätit lite, potatis,pölsa och rödbettor, jag hade glömt hur gott pölsa är^^ bara ätit sån hära färdig nån enstaka gång innan, när jag var liten gjorde alltid mormor egen pölsa :)


Nu ska jag släpa mig in i duschen så jag slipper stressa imorn bitti.



Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards